בריאותית - קניה חברתית ובריאותית
>> מדובר בקניה חברתית העוסקת במוצרי בריאות בלבד, לכן בחרנו בצבעי לבן וירוק בלבד בכדי לשדר אורגניות, אקולוגיה ואכפתיות לסביבה. הלוגו הינו פשוט מאוד, כזה הפונה לקהל הרחב ולא כזה שצריך לפרק ולהבין אותו.
בריאותית - קניה חברתית ובריאותית
>> מדובר באתר קניה חברתית (כמו גרופון) העוסק במוצרי בריאות בלבד. לכן נתנו את הדגש על צבעי ירוק המזכיר טבע ואורגניות. נתנו כבוד לכל מוצר המפורסם באתר יחד עם כפתור אדום המניע את המשתמש לכניסה מהירה, שכן אדום הוא צבע מלא תשוקה ולכן מניע את תת המודע לפעולה.
בריאותית - קניה חברתית ובריאותית
>> מסך הכניסה אינו מאפשר להכנס לחנות המקוונת של החברה מבלי להרשם לאתר, כך האתר מחייב הרשמה ופעולה שנעשית ע"י הגולש עוד לפני שראה במה מדובר. כמובן שהשילוב של צבעי האדום והירוק תמיד מניעים מנגנוני תשוקה ולכן אלה הם הצבעים שבחרנו למותג.
בריאותית - קניה חברתית ובריאותית
>> התנועות המעגליות המקשטות כל מוצר מסמלות תנועה מופשטת, מה שגורם לגולש להיות אף הוא בתנועה וללהתכנס אל תוך המוצרים המוצגים
בריאותית - קניה חברתית ובריאותית
>> מפאת הסיבה שבשליחת ניוזלטר ללקוחות אין אפשרות לתנועות מעגליות, סידרנו את המוצרים בצורה מרובעת ומסודרת, אך עדיין שמרנו על קווי העיצוב של המותג ועל הבנייה המורכבת של האתר